tiistai 19. elokuuta 2014

Meidän perheen isot ja pienet

Ensimmäisen postauksen kirjoittaminen on kuulemma se vaikein...joten aloitetaan siis siitä :)

Pitkään haudottu ajatus omasta blogista sai tänään täydellisen kypsyysasteen ja nyt se on valmista. Etusivulle valittu kuva autotallin seinästä, kiva fontti kirjoitteluun ja mieleiset värit taustalle. Kaikki valmiina, että voin aloittaa itse kirjoittamisen. Kirjoittamisen meidän perheestä, isoista ja pienistä ihmisistä, kodista, sisustamisesta, harrastuksista ja lemmikeistä, kaikesta pienestä ihanasta ympärillämme. Myös ihan tavallisesta arjesta.

Pieni katsaus minuun ja elämääni... 

Olen paljasjalkainen tuusulalainen ja lähes koko ikäni asunut Hyrylässä. Jokelaan aloimme rakentamaan omakotitaloa kesäkuussa 2005 ja talo oli muuttovalmis kesällä 2006, siitä asti siis olemme olleet jokelalaisia ja viihtyneet alueella erinomaisesti. Tuolloin meitä oli 3 + koira. Minä, mieheni ja 5-vuotias tyttäreni. 

Tänään meitä isoja ihmisiä on 2; minä, 32-vuotias äitiyslomalainen ja 35-vuotias mieheni Jani. 
Pieniä ihmisiä löytyy perheestämme 3; Sara 13v, Jiko 5v ja Jaro 8kk. Sara opiskelee Jokelan yläkoulussa seitsemännellä luokalla ja pojat ovat kotihoidossa. 
Ja ne koirat. Mäyräkoira Max 5kk ja Portugalin podengo Dux 10v.

Aikamoinen kattaus, eikö!



2 kommenttia:

  1. Kiva kun sait vihdoin toteutettua haaveesi. Minä olen ainakin ahkera blogisi seuraaja.
    -titta

    VastaaPoista